Υδατανθρακες τρως; 😉

Όταν είσαι σε διατροφή νομίζεις ότι πρέπει να αποβάλλεις τους υδατάνθρακες από τη γευματα σου επειδή δεν σε βοηθάει να χάσεις βάρος; Λάθος!

Αλλά αυτή η ομάδα είναι «κακή» μόνο εάν τρώς πάρα πολύ ή εάν δεν συνδυάζετε θετικά με άλλες τροφές. Θα σας πω ποια ομάδα υδατανθράκων είναι καλύτερες να τρώς αν θέλεις να χάςεις βάρος!

📍Γλυκοπατάτα Μια γλυκοπατάτα περιέχει μόνο 103 θερμίδες, τέλεια για φαγητό χωρίς ενοχή! Είναι γεμάτη από υγιεινά και θρεπτικά συστατικά.Ειναι κατάλληλη να αυξήσει την ορμόνη αδιπονεκτίνης, η οποία επιταχύνει το μεταβολισμό και ρυθμίζει το σάκχαρο του αίματος.

📍Ρεβύθια Δεν πρέπει να παραλείψεις να συμπεριλάβεις στη διατροφή σου τα ρεβίθια, γεμάτα πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Είναι τέλεια για τη διατήρηση της συνολικής καλής υγείας και μπορεις τα τρως ως σαλάτα ή ως κύριο γεύμα, βραστά η ψητά στο φούρνο!

📍Αναποφλοιωτο ρύζι Εάν αντικαταστήσεις το άσπρο ρύζι με κάστανο αναποφλοιωτο, θα παρατηρήσετε ένα μεγάλο βήμα στον αγώνα σου για απώλεια βάρους. Έχει λιγότερες θερμίδες, δεν επηρεάζει τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα και αν το καταναλώσεις στην αρχή του γευνατος σου θα σε βοηθήσει να τρώς λιγότερο!

📍Quinoa Περιέχει δύο φορές φυτικες ινες από τους άλλους σπόρους, κάτι που είναι απαραίτητο για κάθε υγιεινή διατροφή. Το καλό είναι ότι οι πολλές ίνες σε γεμίζουν( φουσκώνει) γρηγορότερα και σε κρατούν χορτατο περισσότερο.

📍Βρώμη Γεματη με σύνθετους υδατάνθρακες, η βρώμη είναι το καλυτερο πρωινό. Είναι τέλειο γιατί παραμένεις χωρίς να πείνας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα επειδή χωνεύεται αργά. Αυτό θα είναι σε θέση να διατηρήσει τα επίπεδα ενέργειας σου,το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα σταθερό και την πείνα σου μακρυά!

DK