Οι δικές μου επιλογές στη διατροφή

 

Είστε πολλές οι φίλες μου που με ρωτάτε τι διατροφή κάνω! Δεν είμαι διαιτολόγος και δεν δίνω διατροφές, την διατροφή μου την επέλεξα μετά από πολύ διάβασμα σχετικά με το τι είναι καλό για την υγεία μου.

Μόνη μου έχω επιλέξει να μην έχω στη διατροφή μου αλάτι, ζάχαρη, άλευρα και γαλακτοκομικά (εκτός από το γιαούρτι)

Ένα ενδεικτικό παράδειγμα είναι το παρακάτω ⬇️

🔴Πρωινό (επιλογές) Ομελέτα με 5 ασπράδια και σπανάκι σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λάδι Smoothie πράσινο (έχω δώσει συνταγή) Ομελέτα με μανιτάρια και ντοματίνια Βρώμη με νερό, μέλι,φυστικοβουτυρο και αμύγδαλα 2 φέτες ψωμί εσσαίων με φυστικοβουτυρο και μπανάνα Γιαούρτι 2% με φρούτα,καρύδια και μέλι.

🛑Snack (επιλογές) 1 αχλαδι με λίγα αμύγδαλα 1 μπάρα χωρίς ζάχαρη από το @fystili Chocalate Smoothie (έχω δώσει συνταγή) 1 μήλο με κανέλα Φρούτο εποχής με μια κουτ.γλ. φυστικοβουτυρο

🛑Γεύμα (επιλογές) Τόνο με ρόκα ή πράσινη σαλάτα Σολωμο με πράσινη σαλάτα Κοτόπουλο με ρύζι αναποφλοιωτο ή κινοα Φακοσαλατα – βρασμένες φακές με ρύζι αναποφλοιωτο,ντοματίνια,αγγουράκι Ασπράδια αυγων με κινοα, ντοματίνια,μισό αβοκάντο Ρεβύθια ψητά στο φούρνο με μισή γλυκοπατάτα και λαχανάκια Βρυξελλών

🛑Δείπνο (επιλογές) Ψάρι με σαλάτα Κοτόπουλο με σαλάτα Κοτόπουλο με κινοα και σπανάκι Γιαούρτι 2% με φρούτα λίγα αμύγδαλα και μέλι Η διατροφή που κάνω είναι για να έχω καλή υγεία πρώτα απ´ολα!!!

*Πρέπει να σου πω ότι εκτός από την διατροφή χρειάζεται να γυμνάζεσαι; Εγώ γυμνάζομαι καθημερινά κάνοντας spinning και boot camp στο @beyondfitnessgr Και κάτι τελευταίο …. τα αγαθά κόποις κτώνται!!!❤️💯🙏🏼

DK