Τα 20΄που βελτιώνουν

Αλλαγές που θα μπορούσαν να συμβούν στο σώμα σας Αν σηκώσατε τα πόδια σας για 20 λεπτά κάθε μέρα

Έχουμε συνηθίσει να ζούμε με πλήρη ταχύτητα και να μένουμε σε συνεχή κίνηση. Γι ‘αυτό σήμερα, πολλοί άνθρωποι εκτιμούν ιδιαίτερα τις αποτελεσματικές ασκήσεις που δεν απαιτούν μεγάλη προσπάθεια και χρόνο. Για παράδειγμα, σας έχω μια άσκηση που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την κούραση και να βελτιώσετε τη διάθεσή σας σε μόλις 20 λεπτά την ημέρα.
Σηκώστε τα πόδια σας ψηλά.Επιλέξτε μια άνετη θέση κοντά στον τοίχο και βάλτε ένα μαξιλάρι ή ένα μαλακό στρωματακι στο κάτω μέρος της πλάτης σας.
Σηκώστε τα πόδια σας και τεντώστε κατά μήκος του τοίχου. Τα χέρια σας πρέπει να είναι χαλαρά δίπλα στα πλευρά του σώματός σας.
Μείνετε στη θέση αυτή για 15-20 λεπτά.
Είναι σημαντικό τα ρούχα σας να μην εμποδίζουν ή να παρεμβαίνουν στην κυκλοφορία του αίματος. Επιλέξτε να φορέσετε τα πιο άνετα χαλαρά ρούχα.Προφανώς, που βρίσκεται ακίνητος στο πάτωμα για 20 λεπτά δεν ακούγεται σαν κανονική άσκηση. Είναι περισσότερο σαν γιόγκα ή μια τεχνική χαλάρωσης. Παρ ‘όλα αυτά, αυτό το χόμπι έχει πολλά οφέλη για το κυκλοφορικό σύστημα.

Ο μόνος περιορισμός αυτής της άσκησης είναι ένας πρόσφατος ή χρόνιος τραυματισμός των ποδιών ή της σπονδυλικής στήλης. Επιπλέον, πολλοί αρχάριοι φαίνεται να κάνουν τα ακόλουθα λάθη: ξαπλωμένοι πολύ μακριά από τοίχο ή πολύ κοντά σε αυτό, ή τοποθετώντας πολύ μαλακό στρωματακι κάτω από το λαιμό. Τέτοιες ενέργειες μπορεί να οδηγήσουν σε ένταση των μυών και να επηρεάσουν την σπονδυλική στήλη. Εάν κάνετε αυτή την άσκηση σε τακτική βάση, πολύ σύντομα θα αισθανθείτε ευχάριστες αλλαγές.

1. Η αίσθηση της βαρύτητας στα πόδια σας θα εξαφανιστεί.

2 Δεν θα υπάρχει κόπωση όταν φοράτε ψηλά τακούνια.
3 Η πέψη θα βελτιωθεί.
4. Το νευρικό σας σύστημα δεν θα είναι στρεσαρισμένο.
5. Η ποιότητα του ύπνου σας θα βελτιωθεί.
DK